Saturday, 14 April 2012

Contest Awesome Blog By Farain


Hello peolpe....!
Pada malam yang indah lagi panas nie......aku nak joint satu lagi segmen......segmen nie agak menarik perhatian aku tau...sebab hadiah untuk segmen nie sangat AWESOME...!
Cewah.......^_^
Hahahaha....actually aku tak tau nak tulis ape....hehehehe...:)
Aku jumpa contest nie semalam lagi but malam nie baru nak joint......
Bukan ape....lappy aku tiba2 memjadi gila n x dapat nak connect dengan WIFI.....
So...terpaksa lah...aku guna wayar nak connect ngan INTERNET....=="
So sad.......hurrrmmmm.....-________-

So...tak nak membebel panjang sangat lah...sebab tak de mood sangat....but sangat teruja nak joint contest nie......:)
Harap2 ler terselit sebagai pemenang kan????
Hahahaha....amin....hehehehe.....:)

So...lets joint the CONTEST......^_^


Okey....kalu korang nak joint contest nie...korang boleh ler CLICK banner kat atas tue yer!
Bkan susah pom kan????
Hehehehehe.....^_^

So....tue je la untuk entry kali nie......^_^
Hopefully dapat jadi pemenang kan???
Hahahah.....
Bubye geng.......:)


THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

0 Budak baik MENULIS :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...