Thursday, 12 April 2012

"folower meningkat trafik bertingkat2"


Hello people!
Apa khabar semua???
Hopefully korang sehat ler kan???
Hahahahah....baru je pagi tadi aku post new entry....sekarang nak post lagi la....hahahahahah...
Masa aku blogwalking beberapa minit yang lalu sambil2 menunggu cerita ENDLESS LOVE dimainkan....
Aku pon terjumpa ler satu segmen yang agak menarik untuk dijoint....cewah.......^_^
So...aku pom cepat2 buka DASHBOARD and CREATE new post....cewah....^_^
Bersungguh kan aku????...hahaha....memang pon.....
Kita perlu bersungguh2 tau!
Wakakakaka....nevermind..-_____-

So...segmen yang aku nak joint nie adalah segmen "folower meningkat trafik bertingkat2" yang dianjurkan oleh seorang blogger yang kiut miut nie...iaitu blog 
CIK KINA....^_^......cewah.......:)
Aku joint segmen nie sebab aku nak naikkan follower aku....apa lagi kan???
Hahahaha....bukan tue je tau...tapi sambil2 merapatkan hubungan silaturahim sesama para blogger ye...:)
Itu yang penting!

So...jom ler ramai kita joint segmen nie yer!
Sambil2 merapatkan lagi hubungan sesama kita ye!


Korang nampakkan BANNER kat atas tue???
Kalau korang nak joint jugak segmen nie.....korang just KLIK je banner kat atas atau
Korang KLIK kat sini ye...."SEGMEN CIK KINA" nie...^_^

Okey lah...thats all....
hopefully korang joint jugak ek???
Sama2 kita merapatkan hubungan silaturahim sesama para blogger......chill...^_^



THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

3 Budak baik MENULIS :):

kina said...

thanks sudi join:)
follow n bw:)

aynora nur said...

followers & readers...
make us friend!

http://www.aynoranur.com/2012/04/segmen-follower-meningkat-trafik.html

KhalinaBerry said...

Dah follow .. tlg follow saya.. harap anda suka membaca coretan-coretan saya itu hahahha ..thanks!

http://fazlinakhalina.blogspot.com/2012/04/folower-meningkat-trafik-bertingkat2.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...