Wednesday, 11 April 2012

Lucky Draw Contest by Izzul








Anyeong!
Hari nie aku nak joint satu lagi Contest yang dianjurkan para2 blogger yang memang terbaik lah.....^_^
Sudah tentu lah terbaik kan?
Kalau tak...tak kan lah boleh buat Contest....macam aku nie...joint contest je........-_-
Nie kali kedua aku joint contest yang dianjurkan para2 blogger nie......excited pulak rasanyer.....adeshhh=="

Harap2 ler boleh menang kan???
bersungguh2 aku nak joint contest nie....kuakua...:)
Saper tak nak kan hadiah???
Mesti nak la punyer........^_^

Contest nie nampak best tau!
Hadiah pon menarik jugak....sebab tue aku joint......^_^
Lucky Draw contest by Izzul nie memang gempak.....tengok hadiah pon dah tahu......^_^
LOMO AQUAPIC tue dye punyer hadiah....wow!
So...rugi tau kalau korang tak joint.......So lets Joint the contest okey.....:)

So...lets joint the contest.......^_^



Kalau korang nak joint....KLIK je "S I N I" atau banner kat atas tue okey......^_^
Bukan susah pon kan????
Heheheh......^_^
So....jom ramai2 joint contest nie.......:)






Errrr.....LIMA manusia yang bertuah yang akan diTAG oleh saya ialah..........^_^
Saper yer?????
Mereka adalah................................................^_^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*ENCIK FARIS
*ENCIK IMRAN
*ENCIK SHAHMI
*CIK ARDINI
*CIK TANIA

Hopefully...korang semua joint sekali yer!....
Mana2 yang baca entry nie pom leh joint gak.......^_^
So....chillllllll.........:)








THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

6 Budak baik MENULIS :):

Briey3 said...

no komen

Ardini Izzati said...

Hey, Thanks tagging :)

bavarians rains said...

welcome....:)

babybabap said...

datang dari tempat yang sama dan mempunyai hajat yang sama :)

NAK MENANG LOMO AQUAPIC !!

AmirahSyafiqah ♥ said...

Join dari contest yang sama :) Jom singgah sini pulak :

http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/04/lucky-draw-contest-by-izzul.html

AmirahSyafiqah ♥ said...

Join dari contest yang sama :) Jom singgah sini pulak :

http://amirah-mirah.blogspot.com/2012/04/lucky-draw-contest-by-izzul.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...