Wednesday, 11 April 2012

SEGMEN AZLAN: SAYA MAHU DOODLE DARI AZLAN :)


Hey geng!
Buat ape tengahari yang panas nie???
Farread just tgk tv n online je....tak tau nak buat ape......but...masa blogwalking tadi...tiba2 jumpa segmen yang dibuat oleh blog AZLAN nie....nampak cam best je kan???
So.....aku pon nak joint.......^_^
Sebab aku nak doodle dari azlan....cewah.......hahahahahaa.......^_^

Saper yang tak nak kan????
Aku pon nak jugak...sebab tue ler aku joint segmen nie....dengan pantas aku create NEW POST.....
cewahhhh....^_^
Bersungguh betol aku kan???
Biar ler....x kesah orang nak kata apa....hahahahahaha.....:)
Kalau korang nak doodle dari azlan pon boleh jugak...just joint je segment nie.........^_^

Actually no idea nak buat entry....tapi dengan masuk segmen yang berbagai-bagai nie....
Dapat ler selalu aku update blog jugak........^_^
"tak de idea yang terlampau"

Hahahahahaa..Aku joint semua nie....dengan ikhlas tau!
AZLAN!....Warna kegemaran saya PURPLE & BIRU.....tengok blog saya pom dah tahu kan...??
Hehehehehe.........chilll^_^


Kalau korang nak doodle dari azlan jugak.....
Just CLICK kat sini wokeyhhh.....^_^

Walaupun x suruh ditag...aku nak TAG jugak seorang manusia nie....
Hehehehehe..........^_^
*MR. FARIS
Tak de ape nak tulis dah...-_-
Okey la.....bubye......^_^

p/s: Kalaua korang nak joint pon boleh jugak.....:)





THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

3 Budak baik MENULIS :):

Riz Kim said...

sronok die tag kite. Hehehe

Ahmad Haziq Azlan said...

terima kasih join.
saya agak sibuk dengan tugasan sekarang.
maka cuma sempat singgah kembali sahaja.
insyaAllah saya akan cuba siapkan dalam tempoh 2 minggu andai kurang sibuk

bavarians rains said...

@Ahmad Haziq Azlan tq azlan....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...