Friday, 13 April 2012

Segmen : Pencarian Bloglist Cun , Kacak Dan Budak Tomei!




Hello people!
Apa khabar korang semua pada hari jumaat yang penuh barakah nie!?
Hopefully korang sehat ler ye....^_^
Okey...hari nie aku nak joint satu lagi segmen....segmen nie nampak best je  tau!
Actually aku jumpa segmen nie masa blogwalking pukol 2 pagi tadi...tapi disebabkan mengantok yang amat dah...so aku pon save dulu n joint pagi nie...hehehehe....^_^

Semenjak dua menjak nie...memang aku suka joint segmen...bukan apa....sebab nak cuba nasib kan???
Mana la tahu...dapat jugak ler terselit sebagai pemenang...cewahhh....hahahaha...:)
Tajuk segmen nie pom dah bez tau iaitu "Segmen : Pencarian Bloglist Cun , Kacak Dan Budak Tomei!"
Wah...tajuk pom bez kan????...so...rugi x joint........^_^

Kategori yang aku nak joint Bloglist yang aku nak joint adalah kategori...........:)
* PENCARIAN BLOGLIST KACAK..........:)
Cewahhh....memang ler nak masuk kategori yang nie kan????
Tak kan la nak yang comel pulak.....bukan nyer aku nie kanak2 ribena lagi...heheheh....^_^

So....lets joint the SEGMEN!


*PENCARIAN BLOGLIST KACAK...:)

Kalau korang nak joint pom boleh jugak!....juz CLICK je banner kat atas tue okey!
Bukan susah pom...senang je....^_^

So...manusia yang bertuah yang aku nak tag ialah...........^_^
|
|
|
|
|
*ENCIK FARIS
*ENCIK IMRAN
*CIK ARDINI

Hopefully korang joint jugak yer!



Rugi tau lau tak joint...heheheh...:)

P/s: Saper2 yang baca entry nie pom boleh joint jugak....^_^


THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

0 Budak baik MENULIS :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...