Tuesday, 10 April 2012

TAWARAN...TAWARAN...=="




Wazz...up.....Wazz....up semua!
Hopefully korang semua berada dalam keadaan sehat sejahtera disamping orang yang tersayang okey...^_^
Lama dah Farread tak update blog nie.....sorry semua!
Bukan ape...Farread tak de mood plus nak baik pulih balik blog Farread....sebab tue ler blog Farread dah bertukar wajah tau!....dari tema biru ke tema purple......hehehehe.....memang gila.....-_-
Seminggu Farread menggila bersama Faris tau....thanks ENCIK Faris sebab sudi tolong.....jasa anda amat dihargai......cewahhh...macam teks ucapan pulak.........=="

Okey.....now Farread nak bercoretan tentang TAWARAN...TAWARAN......ceh.....lepas kuar je results SPM ....bersepah-sepah tawaran yang sampai...yang aku tak apply pom sampai....tapi ada la jugak yang aku apply dapat....!wow.........agak gembira but semuanyer swasta....adessshhhh....=="

Bukan aku tak nak terima but yuran IPTS sangat mahal berbanding IPTA....sebab tue ler aku berfikir berpuluh ratus kali untuk menerima tawaran IPTS yang aku dapat.........
-___-...aku bukan anak orang kaya yang banyak duit.....adessshhh=="

Nak kata results gempak...tak de la sgt...but ok.....hehehehehe.......ada dua tawran yang aku dapat yang agak menarik perhatian aku iaitu UNITEN and ICOYM..........menarik jugak ler tawaran yang diberikan......tapi family aku cakap just tunggu yang IPTA punyer tawaran dulu....so...aku ikotkan je la.....:)



Untuk UNITEN tue aku dapat tawaran untuk FOUNDATION IN FINANCE kampus muadzam shah,pahang........then aku dapat tawaran BACHELOR OF ENGLISH(HONS) dari INTERNATIONAL COLLEGE OF YAYASAN MELAKA(ICOYM).....aku minat jugak course-course nie...but better aku tunggu yg IPTA punyer tawaran dulu........^_^



Aku ada jugak apply institusi perguruan....and sekarang tgh tnggu keputusan untuk dipanggil temuduga....hopefully dapat...bukan ape...elaun IPG banyak tau!
Sebab tue best lau boleh masuk and study kat IPG....^_^......bukan duit semata-mata tau aku apply IPG....memang aku minat untuk menjadi guru yang BAIK n KOMITED yang ingin mendidik anak bangsa cewahhhhhhh....hehehehe....^_^



Aku harap sangat aku dapat apa yang aku idamkan selama nie.......sebab apa yang bakal aku study nie...menjamin masa depan aku tau........aku bukannyer bijak sangat...so...aku sama sekali tak akan ambik course yang boleh menyebabkan aku gila n sasau.....cewah.........betol kan encik faris kan????
hehehehehe......^_^

Actually aku still penim tau because memilih corse nie...but....aku harap apa yang aku apply tue dah betol dan menjamin masa depan aku....lau tidak...mamposss......adeshhhh=="
Erm.......actually......hendak seribu daya...tak hendak seribu dalih kan???
hehehehehe....semuanyer atas kita...lau kita nak....confirm kita boleh....orang yang berusaha akan berjaya tau!

Erm.......Farread rasa sangat tak sabar nak masuk ke IPT sebenarnyer...bukan ape.....rasa boring yang amat dah stay kat umah nie.....mana taknyer....dah 4 BULAN dah stay kat umah.........ayoiii.....=="
Tersangat boring tak tau nak buat apa..........nak pergi jalan2 pon......tak de pulussss......hehehehe.......:)
Ada jugak rasa nak kerja...but tak tau nak kerja ape......wakakakaka.....^_^
Mak aku ada cakap suruh kerja kat stesen minyak......but....i dun know nak kerja situ ke tak.......tak best....hehehehehe.....^_^....nevermind.....-____-
So...sekarang je jadi pengangur terhormat di rumah...seperti encik faris juga....hehehehe...-_-

Erm....so confius........tak tau dah nak coret apa.........hahahahaha.....^_^
Okey lah........just sampai sini je.........
Jumpa lagi di entry yang seterusyer........bubye......^_^








THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

4 Budak baik MENULIS :):

Shahmien Seventz said...

Ha.. samo la kite.. jdy pengangur terhormat kat umah.. hu5.. anyway.. My suggestion is buat la solat istikarah.. insyaallah dapat membantu kamoo.. hu5.. N every solat mintak dengan ALLAH supaya dipecahkan kebuntuan.. hu5... anyway.. coz papepun yang ko ambik ud luck k..

Maya said...

Good luck dalam membuat pilihan ke IPT ! Awk y tentukan masa depan. he-3

Btw, dulu Maya pun dapat tawaran kat UniTen Kampus Muadzam tapi dapat tak pergi pun sebab nak masuk IPTA. :p

Muhamad Asyraaf said...

Bro, same la kte.. haha.. xtaw nk buat pilihan.. dulu sblm SPM rase cam xnak buat pilihan lg sbb nk concentrate dkt studies.. skrang pon still xtaw nk pilih yg mana.. haha

bavarians rains said...

tq semua........^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...