Sunday, 6 May 2012

AHAD YANG MENDEBARKAN..=="




Hello people!
AHAD YANG BERDEBAR...???....Yup...hari nie merupakan ahad yang berdebar bagi aku......=="
Nak tahu sebab apa?...sebab esok merupakan hari keluarnyer RESULTS UPU!
Oh my gucci!!!!!
Berdebar tahap infinity dah nie!.....huh!.....takot2...:P
Hopefully aku dapat apa la yang aku nak....haiyaiiii.....-_____-

Bukan ape...dah la MATRIK aku tak dapat........IPG pom aku tak dapat.......lau yang UPU nie pom aku x dapat...aku tak tau la hidup aku jadi ape ntah.......adeshhhh...=="
Malang betol nasib aku nie...aku pom tak tau nape aku x dapat MATRIK and IPG nieh!
Sob...sob...sob...sedeyh bhai!
Saper tak sedeyh kan??!
Kalau korang tak caye korang tgk kat bawah nieh!.......


#TENGOK....TAK DAPATKAN????
Sob...Sob....:'(

#TENGOK...SIAP BUAT RAYUAN LAGI!
Huh.......sakit hati tol...:P

Tapi nak buat mcm mana kan????
Dah nasib....redha je lha.....so...esok merupakan penentu untuk aku masuk ke IPTA n ambik course yang aku nak....:D
Hopefully sangat dapat...lau x dapat jugak......mati lha.....huhuhuhu...:P
Mampossss.......:P
Lau x dapat jugak...maybe aku pergi KPTM kot.....:D
Sebab aku dapat tawaran ELECTRICAL ENGINEERING....:D
So...tak rugi jugak lau pergi pom.,....sebab course yang menarik kan????
Hew...hew...hahahahaha...:D

Banyak jugak aku dapat tawaran semenjak dua menjak nieh.......=="
So...tak der la rungsing sangatkan???
Hahahaha.....tapi berdebar untuk esok tue...mesti ada....:D
Erm......ok lha.....=="

Aku nak tenangkan fikiran lu....doakan aku dapat ye apa yang aku mahukan!
Hehehehe.....CHILL.....^_^

Ok lha...baiiiiiiii......^_^





THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

0 Budak baik MENULIS :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...