Friday, 25 May 2012

FRIDAY....FRIDAY.... ;D



Hello guyss....ape khabar semua??..hopefully korang sehat lha kan.....mana2 yang sakit tue...cepat2 pergi jumpa doktor ataupom telan ubat cepat2 ye..bukan ape..takot lebih terok jadinye...hehehe....okey...pada hari Jumaat yang penuh barakah nieh...aku nak ucapkan selamat menyambut Bulan Rejab ye...sorry lha kalau lambat..hehhe...x pe....asalkan aku ucapkan??.....hopefully di bulan Rejab nie memberi kita Rahmat dan hidayah..piweettt...;D



Erm....hari nie aku nak bercoret-coret je...tak tau nak tulis pe.....actually aku masih tengah pening...sebab banyak lagi persiapan yang belom aku siapkan untuk memasuki alam universiti nieh...haiyaaaii..banyak lagi yang belom aku siapkan...nie semua gara2 beberapa manusia yang menyekat akitiviti aku....grr....sakit aty lak rasa....but..sabar je lha....tak leh nak buat apa....:P

Banyak lagi barang2 yang aku tak beli......masa tinggal 7 hari je lagi...mintak2 lha sempat.....woot....woot....pening...hahahaha......actually aku rasa confiuss lak nak pergi ke tak..hahaha..bengong kan???...x de lha....saje2 je....apa pom yang terjadi..akan aku harungi...cewahhh...:P



Erm....hari nie aku akan mengharungi satu cabaran lagi...woooo....cabaran nieh agak mencabar lha jugak....bagi aku lhaaa...tapi aku rasa bagi korang tak kot...erm...harie nieh aku kena g jemput abang aku di Sultan Ismail Airport....woo...woot....korang nak tahu tak pukol berapa???....pukol 11 malam beb...haiyai...aku nieh dah lhaaa mata tak berapa jelasss....wakakakaka.....tapi nieh merupakan cabaran yang boleh aku apply untuk bawak kereta pada waktu malam...hehehe...erm...rumah aku jauh lha jugak dari airport tuh...so,,aku g awal kot...sambil2 sebelom tue g membeli belah barang2 keperluan aku...hehehe.....yeahhh...:P

Aku x de saudara area KB nieh..so,x leh lha nak tumpang...kalau ada pom...aku x nak mintak tolong kot..sebab takot nanti mengunkit pulak.....manusia nieh mana lha kita tahu kan???...bak kata pepatah melayu....rambut sama hitam...tapi hati lain2 kan???
Erm..aku pom x berharap sangat ada saudara yang mcm tue...x leh nak buat saudara...:P

Ermmm.....aku x tau dah nak cakap pe...tiba2 lak jadi WORDLESS FRIDAY lak...hahahaha.....senget betol aku nieh....dua tiga hari nieh kepala otak aku nieh x dapat berfungsi dengan baik..sebab banyak sangat benda yang harus difikirkan......haiyaiii.....:P
Fenim2.....erm....(^_^)

Okey lha....tue je kot yang nak aku coret hari nieh..hopefully korang enjoy ye...hikhok......
HAVE A NICE FRIDAY DAY ;D



THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

0 Budak baik MENULIS :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...