Saturday, 5 May 2012

TERSELIT KEGEMBIRAAN DALAM KESAKITAN..=="




Hello people!
Apa khabar semua????
Hopefully korang sehat ler kan???
Lama dah aku x update blog nie.......bukan ape....aku x de idea plus x brape ada MOOD..:P
Hahahahahaha........:D
Harie nie baru ada MOOD sikit....sikit yang amat...tak banyak......:P


Hari nie aku nak berstory morry je....
Aku sakit hati sangat dua tiga hari nie..huh!
Nak tau sebab ape??
Sebab perangai manusia yang tak leh blah...perangai cam sial!..opsss...soryyyyy...:P
Manusia nie kalau dah ada duit yang byk..mulalah perangai jadi mcm orang tak siuman!
Maklumlah...dari x berapa kaya...jadi kayakan???
Memang mcm tue...x pernah jumpa duit agaknye....hahahaha...:P
Lawak2 perangai manusia nieh..pelik pom ada...
Nevermind..malas nak cerita banyak tentang perkara yang menyakitkan nieh....=="
Buat sakit hati je kan???
So...jom...Aku nak cerita pasal happy2 lak....:D

Okey.....walaupun minggu nie aku sakit hati...tapi terselit kegembiraan yang amat....^_^
Nak tahu nape???
Sebab.....semua SIBLINGS aku ada kat umah!!
Hahahaha....COMPLETE satu family....:D
Best sangat.....:D
Dari yang sulung sampai yang bongsu!
Yang bongsu tue aku lha!....hahahaha....sengal!

Isteri abang aku yang tengah baru je bersalin...so...dye balik buat majlis kesyukuran kat kampung...:D
Jimat sikit...then..boleh ler jumpa family kan???
Hahahhaa....:D
Abang ngah aku balik 10 hari je......lama gak la......Soo...x de la boring sangat kat umah aku nie...:D
  *NIE LA ANAK SEDARA AKU*
comel kan????..^_^
hew...hew...:D

Sekarang nie....satu family aku tengah menunggu satu lagi kelahiran...:D
Iaitu kelahiran BABY kakak ipar aku yang kedua.....hewhewhew...:D
yeah....x sabar nak dapat anak sedara satu lagi nieh!
Hahahaha........:D

So....bila lahir je BABY yang satu lagi nieh..maka dengan itu aku akan ada 6 ORANG anak sedara..:D
wahhh.....ramai...:D
Mesti gempak lah raya nieh...hahahaha......
Msti pening kepala mak aku nanti.....hewhew...:D

Erm....btw..thanks ye Abang Ngah sebab belikan baju!
Wah......cantik sangat....hewhew....^_^
Hari nie Abang Ngah aku dah balik KL dah....
Sebab lusa dah keje......=="
Errrrrr......ape ag ek???
HAhahahaha......

Erm....setakat tue je kot...x de idea dah...hahahaha....:P
Btw...hopefully enjoy ler ye....^_^
baiiiii......:*





THANKS BCOZ SUDI BACA...FOLLOW SEKALI TAU ^_^

0 Budak baik MENULIS :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...